سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شمیم یاس
دانش، میراثی ارجمند و نعمتی عام وگسترده است . [امام علی علیه السلام]

نرم افزار قرآن کریم با قابلیت تلاوت سوره ها برای موبایل

 

مدتی پیش در سات های دیگر نرم افزار جاوا قرآن کریم را معرفی کرده بودند که استفبال بسیار خوبی از آن شد . درمنبع : روزنوشت میلاد www.imilad.com این پست به معرفی نرم افزار قرآن کریم با نام مصحف الجوال می پردازیم. این نرم افزار را بی شک می توان یکی از بی نظیرترین نرم افزارهای قرآنی به حساب آورد . از ویژگی های اصلی نرم افزار مصحف الجوال تلاوت تمامی سوره های قرآن با صدای استاد علی الحذیفی , استاد عبدالباسط , شیخ سدیس و شیخ شریم امام جماعتهای مسجد الحرام , تلاوت استاد سعد الغامدی می باشد که شما می توانید صدای قاری های مورد نظر خود را دانلود و به روی نرم افزار مصحف الجوال نصب نمایید. طریقه دانلود و نصب این برنامه به صورت کامل در زیر توضیح داده شده است :

در ابتدا باید عرض کنم که این نرم افزار ویژه گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان می باشد و دوستانی که گوشی های جاوا دارند می توانند از همان نرم افزاری که در ابتدای پست معرفی گردید استفاده نمایند.

برای دانلود این نرم افزار ابتدا باید به این سایت رفته و در قسمت دخول User:imilad و Password :123456 وارد نمایید. در حقیقت این یک سایت انجمن هست و برای سهولت کار شما ثبت نام صورت گرفته است. برای دانلود نرم افزار اصلی مصحف الجوال اینجا را کلیک نمایید. فایل برنامه یک فایل اجرایی است و باید ابتدا روی کامپیوترتان نصب گردد . بعد از نصب برنامه موبایل خود را به وسیله کابل و یا مموری ریدر به کامپیوتر خود متصل نمایید. سپس برنامه دانلود شده را اجرا و با تصویر زیر روبرو خواهید شد.

 درایوی کارت حافظه یا کابل یو اس پی رو انتخاب بکنید ، سپس  روی التالی کلیک کنید.در مرحله بعد با تصویر زیر رو به رو خواهید شد

در این مرحله نوع گوشی خود را انتخاب و گزینه التالی را کلیک کرده تا نرم افزار به روی گوشی شما نصب گردد. نصب برنامه ممکن است چند دقیقه طول بکشد . بعد از نصب برنامه وارد برنامه Flash Lite ( که در اکثر گوشی های سیمبیان موجود است ) در گوشی خود شده و در درایوی که این نرم افزار را نصب نموده اید برنامه را انتخاب نمایید که در واقع با تصویر زیر روبه رو خواهید شدو با انتخاب آن به راحتی می توانید وارد نرم افزار شوید.

برای دانلود قاریان مختلف هم می توان از لینک های زیر استفاده نمایید و مراحل نصب قاری هم دقیقا مانند روش بالا می باشد.

استاد علی الحذیفی

استاد عبد الباسط عبد الصمد

شیخ سدیس و شیخ شریم امام جماعتهای مسجد الحرام

 استاد سعد الغامدی

در پایان از شما دوست عزیز  التماس دعا داریم.



 

  • کلمات کلیدی :
  • نویسنده: هیئت مذهبی شمیم یاس دانشگاه نبی اکرم (ص) تبریز |  شنبه 87 آذر 16  ساعت 12:4 صبح 

        لیست کل یادداشت های این سایت
    نرم افزار فارسی قرآن کریم برای همه گوشی ها
    نرم افزار قرآن کریم برای موبایل
    نماهنگ جالب ویژه ی محرم
    نماهنگ و آرشیو مذهبی
    تا نبینم رخ زیبای تو را مهدی جان.......
    حکایت دیروز و امروز ما
    کتاب آسمانی تورات
    کتاب اول دبستان و قصه های این دور و زمونه...
    دلم گرفته...
    بازا ...
    درد دل یک جانباز شیمیایی با امام زمان (عج)
    [عناوین آرشیوشده]